Realizacja:

Wizualizacje:

Oferta

Home / Oferta

1. BUDYNEK
Nazwa projektu: Budynek biurowy Kościuszko Business Point
Adres: ul. Kościuszki 71, 87-100 Toruń


2. WYNAJMUJĄCY
Inwestorem (Wynajmującym) jest spółka Rywal RHC Sp. z o.o.
ul. Polna 140b, 87-100 Toruń
nr KRS  37174, NIP PL 951-19-98-317, REGON 017180279
Do zawarcia umowy najmu nie jest wymagana zgoda osób trzecich.


3. POWIERZCHNIA BIUROWA
Najemcom zostanie przekazanych około 6000 m2 powierzchni biurowej o charakterze OPEN SPACE umożliwiające swobodne kształtowanie wnętrz znajdujących się na 4 kondygnacjach budynku.
Na parterze budynku, na powierzchni około 1000 m2, oprócz reprezentacyjnego holu z recepcją istnieje możliwość zlokalizowania usług finansowych, gastronomicznych lub innych.
Plany poszczególnych kondygnacji budynku do podglądu:

1. Podziemie, 2. Parter, 3. I piętro, 4. II piętro 5. III piętro 6. IV piętro



4. PARKING
Parking obsługujący biurowiec Kościuszko Business Point, zostanie zlokalizowany zarówno w części podziemnej, jak i dookoła budynku.
Na kondygnacjach podziemnych zaprojektowano 103 miejsca parkingowe.
Wjazdy na teren inwestycji (a następnie bezpośrednio do parkingu podziemnego) przewidziano od strony ul. Kościuszki, a liczba miejsc parkingowych dookoła budynku wynosi 66.
Najemca będzie miał swobodny dostęp do wynajmowanej powierzchni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
Rzut podziemia  tutaj pdf 
Zagospodarowanie terenu  tutaj pdf 



5. OKRES NAJMU
Minimalny oczekiwany przez Wynajmującego okres najmu wynosi 5 lat począwszy od daty przekazania powierzchni - do uzgodnienia pomiędzy stronami.
Wynajmujący proponuje możliwość przedłużania umowy najmu przez najemcę na kolejne  okresy najmu, na warunkach rynkowych.



6. CZYNSZ NAJMU
Oferta cenowa uzależniona jest od wielkości wynajmowanej powierzchni - na zapytanie.


7. KOSZTY EKSPLOATACYJNE
Najemca będzie zobowiązany do pokrywania udziału w kosztach eksploatacyjnych budynku zawierających w szczególności wszelkie koszty i wydatki związane z utrzymaniem, funkcjonowaniem i zarządzaniem budynkiem. Udział najemcy w kosztach eksploatacyjnych ustalany będzie jako stosunek powierzchni biurowej oddanej w najem najemcy, do całej powierzchni przeznaczonej do wynajęcia w budynku.
Wynajmujący przewiduje możliwość udzielenia zgody najemcy na przejęcie przez najemcę niektórych usług służących wyłącznie najemcy. W takim przypadku, zakres usług objętych opłatami eksploatacyjnymi zostanie pomniejszony o usługi przejęte przez najemcę, a kwota zaliczki na poczet kosztów eksploatacyjnych odpowiednio pomniejszona.
Dodatkowo najemca zobowiązany będzie pokrywać koszty dostawy i zużycia energii elektrycznej, klimatyzacji, ogrzewania oraz wody, które rozliczane będą na podstawie liczników. Najemca będzie również osobno rozliczany za korzystanie z systemu telekomunikacyjnego i przypisanych mu linii telefonicznych oraz dostępu do Internetu – do uzgodnienia między stronami.



8. AUDYT OPŁAT EKSPLOATACYJNYCH
Najemca upoważniony będzie do przeprowadzenia niezależnego audytu opłat eksploatacyjnych, zgodnie z procedurą audytu ustaloną przez strony w umowie najmu.



9. ZABEZPIECZENIE UMOWY
Preferencją Wynajmującego jest zabezpieczenie umowy w formie gwarancji bankowej w wysokości równowartości 3-miesięcznego czynszu za powierzchnię biurową powiększoną o współczynnik powierzchni wspólnych, płatne miejsca parkingowe podziemne oraz równowartość 3-miesięcznej zaliczki na poczet kosztów eksploatacyjnych powiększonych odpowiednio o należny podatek VAT.



10. STANDARD POWIERZCHNI
Każda kondygnacja budynku dysponuje powierzchnią użytkową w typie OPEN SPACE bądź w typie mobilnych i łatwo podzielnych modułów. Powierzchnia biurowa zostanie wykończona  zgodnie ze standardem budynku oraz zgodnie z projektem architekta. Oferowany przez Wynajmującego „fit out” powierzchni najmu zakłada:
- moduły wydzielone ścianami przygotowanymi do malowania
- podwieszane sufity wraz z oświetleniem
- doprowadzenie do modułów mediów
- klimatyzacja
- wentylacja
- wysokiej jakości części wspólne



11. WYSOKOŚĆ POMIESZCZEŃ
Zgodnie z poniższym rzutem.
Kliknij tutaj przekroj.pdf



12. BROSZURA INFORMACYJNA
Poniżej  broszura informacyjna dotycząca inwestycji.




13. POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie pytania dotyczące inwestycji, warunków umów najmu bądź szczegółowych informacji prosimy kierować do koordynatora projektu:
Paweł Szymanowicz
GSM:   48 603 640 065



Na skróty:

Plany kondygnacji:


Kościuszko Business Point - najnowocześniejszy biurowiec w Toruniu, oferujący biura do wynajęcia. Zapoznaj się z poszczególnymi rzutami i sprawdź nasze powierzchnie biurowe do wynajęcia. Biura w Toruniu, które oferujemy spełniają najwyższe standardy i wyznaczają nowe trendy w tym obszarze. Możliwości dopasowania powierzchni biurowych do indywidualnych potrzeb Państwa biznesu są bardzo duże, gdyż jednym z podstawowy założeń inwestycji Kościuszko Business Point była jej elastyczność.
Wszelkie prawa zastrzeżone, kopiowanie materiałów zawartych na stronie bez uprzedniej zgody właściciela jest zabronione.
Projekt i wykonanie portalu:RYWAL-RHC | Na silniku windu.org
ustawienia

bezpieczeństow danych Szanujemy Twoją prywatność!

Dbamy o Twoje dane i chcemy, żebyś był z nami.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Drogi Użytkowniku,

Od 25 maja 2018 roku  obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). Zależy nam, abyś wiedział jakie dane przetwarzamy i na jakich zasadach. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na ten temat. Prosimy o zapoznanie się z nimi, następnie określenie danych jakimi chcesz się z nami podzielić i   wyrażenie zgody poprzez kliknięcie przycisku  „Zgadzam się”.

Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę lub zmienić zakres danych, klikając w ikonę ustawieñ w dolnym lewym rogu przeglądarki.

 

Jakie dane zbieramy?

Większość danych jakie zbieramy jest całkowicie anonimowa, ale mogą to być również dane dotyczące urządzenia z jakiego korzystasz, wersji przeglądarki, podstron, które odwiedzasz i to czego szukasz na naszej stronie. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej mogą to być dane osobowe takie jak IP, adres e-mail czy linki do profili na portalach społecznościowych.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorem Twoich danych jest Kościuszko Business Point Sp. z o.o., ul. Polna 140B, 87-100 Toruń, NIP: 8792671032.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przede wszystkim, żeby dostarczać Tobie coraz lepsze treści i coraz lepsze wrażenia z korzystania z naszej strony. Jak to możliwe?

Analizując np. to co szukasz na stronie, wiemy co potrzebujesz i robimy wszystko, żebyś to znalazł u nas szybko i łatwo. Analizując czas przebywania na stronie, wiemy czy artykuł był interesujący czy nie.

Więcej o tym znajdziesz w naszej polityce prywatności.

 

Czy przekazujemy komuś Twoje dane?

Twoje dane możemy udostępnić wyłącznie firmom działającym na nasze zlecenie, np. w celu optymalizacji działania strony lub realizacji zamówienia czy umowy, a także podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

 

Co możesz zrobić ze swoimi danymi?

Masz prawo dostępu do swoich danych ich zmiany, ograniczenia przetwarzania oraz usunięcia, jeśli nie stoi to w sprzeczności z innymi prawami np. w związku z realizacją umów. Możesz także zmienić zakres danych jakimi chcesz się z nami dzielić, wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych lub skorzystać z innych praw wymienionych w naszej polityce prywatności.

 

Na jakiej podstawie chcemy przetwarzać Twoje dane?

Podstawą do przetwarzania Twoich danych jest każdorazowo Twoja zgoda, ale w niektórych przypadkach również konieczność realizacji umów oraz uzasadniony interes administratora danych, czyli np. przetwarzanie danych na potrzeby marketingu własnego.

W przypadku przetwarzania danych na cele marketingowe, tj. między innymi profilowanie odbywać się będzie za Twoją zgodą, którą wyrażasz akceptując w ustawieniach Marketingową warstwę danych.

W przypadku przetwarzania danych w celach komunikacji z Tobą, poprosimy Ciebie o zgodę przy formularzu kontaktowym lub przy subskrypcji newslettera.

 

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

O przechowywaniu Twoich danych przypomnimy Tobie na stronie po 90 dniach od poprzedniej wizyty. Będziesz mógł wówczas zadecydować, co chcesz z nimi zrobić. Natomiast dane, które od Ciebie otrzymamy będziemy przechowywać bezterminowo, gdyż dzięki danym historycznym będziemy mogli lepiej analizować zmiany w Twoich preferencjach.

 

Podsumowanie

Prosimy o zapoznanie się z w/w informacjami. Następnie bardzo prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych klikając przycisk „Zgadzam się”.

 

Pamiętaj, ze w każdej chwili możesz wycofać zgodę lub zmienić zakres danych jakie chcesz nam udostępnić.

Ustawienia

Pliki Cookies

Są dla nas bardzo istotnym elementem. Dzięki nim mamy możliwość poprawy bezpieczeństwa strony, atrakcyjności dla użytkowników oraz szybkości jej działania. Rekomendujemy pozostawienie tej opcji włączonej.

Zgoda Marketingowa

Dzięki wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych będziemy mieli możliwość prezentowania Tobie ofert czy reklam lepiej dopasowanych do Twoich preferencji zakupowych i wymaga również aktywnych plików cookies. Dane jakie są przetwarzane to informacje co do Twojej przybliżonej lokalizacji, urządzenia z jakiego korzystasz, podstron które odwiedzasz i informacji jakie szukasz na naszej stronie. Będzie nam niezmiernie miło, jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w tych celach, pamiętaj, że zgodę możesz w każdej chwili wycofać.



Jeśli masz pytania lub wątpliwości napisz do nas iod@minwest.com.pl. Odpowiemy na Twoje pytania. Możesz też w każdej chwili wyczyścić pliki cookies tej strony, klikając tu (przeładuje stronę).

Ustawienia Informacje Nie teraz Zgadzam się