Realizacja:

Wizualizacje:

Oferta

Home / Oferta

1. BUDYNEK
Nazwa projektu: Budynek biurowy Kościuszko Business Point
Adres: ul. Kościuszki 71, 87-100 Toruń


2. WYNAJMUJĄCY
Inwestorem (Wynajmującym) jest spółka Rywal RHC Sp. z o.o.
ul. Polna 140b, 87-100 Toruń
nr KRS  37174, NIP PL 951-19-98-317, REGON 017180279
Do zawarcia umowy najmu nie jest wymagana zgoda osób trzecich.


3. POWIERZCHNIA BIUROWA
Najemcom zostanie przekazanych około 6000 m2 powierzchni biurowej o charakterze OPEN SPACE umożliwiające swobodne kształtowanie wnętrz znajdujących się na 4 kondygnacjach budynku.
Na parterze budynku, na powierzchni około 1000 m2, oprócz reprezentacyjnego holu z recepcją istnieje możliwość zlokalizowania usług finansowych, gastronomicznych lub innych.
Plany poszczególnych kondygnacji budynku do podglądu:

1. Podziemie, 2. Parter, 3. I piętro, 4. II piętro 5. III piętro 6. IV piętro



4. PARKING
Parking obsługujący biurowiec Kościuszko Business Point, zostanie zlokalizowany zarówno w części podziemnej, jak i dookoła budynku.
Na kondygnacjach podziemnych zaprojektowano 103 miejsca parkingowe.
Wjazdy na teren inwestycji (a następnie bezpośrednio do parkingu podziemnego) przewidziano od strony ul. Kościuszki, a liczba miejsc parkingowych dookoła budynku wynosi 66.
Najemca będzie miał swobodny dostęp do wynajmowanej powierzchni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
Rzut podziemia  tutaj pdf 
Zagospodarowanie terenu  tutaj pdf 



5. OKRES NAJMU
Minimalny oczekiwany przez Wynajmującego okres najmu wynosi 5 lat począwszy od daty przekazania powierzchni - do uzgodnienia pomiędzy stronami.
Wynajmujący proponuje możliwość przedłużania umowy najmu przez najemcę na kolejne  okresy najmu, na warunkach rynkowych.



6. CZYNSZ NAJMU
Oferta cenowa uzależniona jest od wielkości wynajmowanej powierzchni - na zapytanie.


7. KOSZTY EKSPLOATACYJNE
Najemca będzie zobowiązany do pokrywania udziału w kosztach eksploatacyjnych budynku zawierających w szczególności wszelkie koszty i wydatki związane z utrzymaniem, funkcjonowaniem i zarządzaniem budynkiem. Udział najemcy w kosztach eksploatacyjnych ustalany będzie jako stosunek powierzchni biurowej oddanej w najem najemcy, do całej powierzchni przeznaczonej do wynajęcia w budynku.
Wynajmujący przewiduje możliwość udzielenia zgody najemcy na przejęcie przez najemcę niektórych usług służących wyłącznie najemcy. W takim przypadku, zakres usług objętych opłatami eksploatacyjnymi zostanie pomniejszony o usługi przejęte przez najemcę, a kwota zaliczki na poczet kosztów eksploatacyjnych odpowiednio pomniejszona.
Dodatkowo najemca zobowiązany będzie pokrywać koszty dostawy i zużycia energii elektrycznej, klimatyzacji, ogrzewania oraz wody, które rozliczane będą na podstawie liczników. Najemca będzie również osobno rozliczany za korzystanie z systemu telekomunikacyjnego i przypisanych mu linii telefonicznych oraz dostępu do Internetu – do uzgodnienia między stronami.



8. AUDYT OPŁAT EKSPLOATACYJNYCH
Najemca upoważniony będzie do przeprowadzenia niezależnego audytu opłat eksploatacyjnych, zgodnie z procedurą audytu ustaloną przez strony w umowie najmu.



9. ZABEZPIECZENIE UMOWY
Preferencją Wynajmującego jest zabezpieczenie umowy w formie gwarancji bankowej w wysokości równowartości 3-miesięcznego czynszu za powierzchnię biurową powiększoną o współczynnik powierzchni wspólnych, płatne miejsca parkingowe podziemne oraz równowartość 3-miesięcznej zaliczki na poczet kosztów eksploatacyjnych powiększonych odpowiednio o należny podatek VAT.



10. STANDARD POWIERZCHNI
Każda kondygnacja budynku dysponuje powierzchnią użytkową w typie OPEN SPACE bądź w typie mobilnych i łatwo podzielnych modułów. Powierzchnia biurowa zostanie wykończona  zgodnie ze standardem budynku oraz zgodnie z projektem architekta. Oferowany przez Wynajmującego „fit out” powierzchni najmu zakłada:
- moduły wydzielone ścianami przygotowanymi do malowania
- podwieszane sufity wraz z oświetleniem
- doprowadzenie do modułów mediów
- klimatyzacja
- wentylacja
- wysokiej jakości części wspólne



11. WYSOKOŚĆ POMIESZCZEŃ
Zgodnie z poniższym rzutem.
Kliknij tutaj przekroj.pdf



12. BROSZURA INFORMACYJNA
Poniżej  broszura informacyjna dotycząca inwestycji.




13. POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie pytania dotyczące inwestycji, warunków umów najmu bądź szczegółowych informacji prosimy kierować do koordynatora projektu:
Lider Investment
Magdalena Jasińska
GSM:   48 513-105-937; 48 603-118-118
e-mail: m.jasinska@lidernieruchomosci.pl



Na skróty:

Plany kondygnacji:


Kościuszko Business Point - najnowocześniejszy biurowiec w Toruniu, oferujący biura do wynajęcia. Zapoznaj się z poszczególnymi rzutami i sprawdź nasze powierzchnie biurowe do wynajęcia. Biura w Toruniu, które oferujemy spełniają najwyższe standardy i wyznaczają nowe trendy w tym obszarze. Możliwości dopasowania powierzchni biurowych do indywidualnych potrzeb Państwa biznesu są bardzo duże, gdyż jednym z podstawowy założeń inwestycji Kościuszko Business Point była jej elastyczność.
Wszelkie prawa zastrzeżone, kopiowanie materiałów zawartych na stronie bez uprzedniej zgody właściciela jest zabronione.
Projekt i wykonanie portalu:RYWAL-RHC | Na silniku windu.org